Formulář reklamací
za poškodený tovar
Detaily zákazníka:
Jméno a příjmení / společnost:
*
Ulice:
*
PSČ:
*
Město:
*
Email Address:
*
Telefonní číslo:
*
Podrobnosti o nákupu:
Datum nákupu:
*
Číslo objednávky:
Podrobnosti o stížnosti:
Kód produktu:
*
Den Produktcode finden Sie direkt auf dem Produkt oder auf der Verpackung.
odrobnosti o zařízení, pro které byla náhrada určena:
*
Důvod stížnosti (popis škod):
*
-- vyberte možnosť --
baterie se nenabíjí na 100%
životnost baterie je příliš krátká
počítač nerozpoznal baterii
počítač se vypne, i když je baterie nabitá
mechanické selhání
závada počítače, když je produkt připojen
Jiný
Pokud jste vybrali jiné, popište
Požaduji od prodejce tyto akce:
*
-- vyberte možnosť --
oprava
náhrada za nový model
sleva
vrácení peněz
* Podávám stížnost v rámci příslušné záruky vydané prodávajícím.
* Souhlasím, že budu informován o způsobu vyřízení stížnosti e-mailem na e-mailovou adresu uvedenou v tomto formuláři.
* Prodávající mě informoval o pravidlech reklamace na základě záručních předpisů.
* Prodejce mě informoval, že:
zásilky zaslané „dobírkou“ prodávající nepřijme,
Záruka se nevztahuje na záruční dobu ani na škody způsobené přírodními příčinami, jako jsou údery blesku, přepětí v systému EHV, povodně, mechanická a tepelná poškození, použití v rozporu s návodem k použití, nesprávné připojení dalších periferních zařízení zařízení a libovolné změny a konstrukční změny,
prodávající je povinen reagovat na nahlášenou stížnost do 14 dnů od jejího nahlášení, a pokud tak neučiní, je nárok kupujícího považován za oprávněný.
Poslat